Euforia

2011-05-06 . 21:29:31
funderingar // Kommentarer 0


en liten låt (som för en gångs skull är på svenska) får inleda detta inlägg. Helen Sjöholm är allt rätt bra ändå.
                                                                       
Helen Sjöholm – Euforia

tjoflöjt!
ÄNTLIGEN har flöjterna kommit hit!!!!!
Kanske jag inte har berättat, men jag håller just nu på att välja bland 5 st nya flöjter - ska köpa en ny nämligen!! Är verkligen helt salig, men det är samtidigt så svårt att välja! När vi för några år sedan åkte till Wincorp för att köpa min nuvarande Pearl så kände jag direkt att det var den rätta. Nu däremot är det inte alls så - det är ju ett så viktigt val, och alla flöjter är på samma höga nivå. Knepigt är det allt!! Dessa kommande veckor kommer jag iallafall göra mitt bästa för att hitta min flöjt, en som passar mig. Får hålla tummarna att det blir bra och att jag hittar en! :)

Nu ska jag fortsätta kolla upp lite fakta om Afghanistan (arbetar med konfliktarbete i historian) och sen kolla på film - kanske blir det Big Fish...? Jo, men det låter allt bra!

           
             somrig bild från Slottsparken i gtb med fina vänner


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback