ES3m

2011-05-12 . 22:17:27
estet // Kommentarer 0


åh vad ni är bra.
bara så att ni vet.
Klasskonserten var helt otrolig,
men vi i ES1m är nog ändå lite bättre än er ändå ;)

Har kommit fram till två dåliga saker idag.

1. jag ska tydligen ha denna uronödiga ståltråd (som jag fick efter rälsen) bakom tänderna i hela 4-5 ÅR! USCH!

2. har upptäckt att jag helt enkelt inte hinner med fotbollen längre....sorgligt men sant. Försökte börja igen, men det går bara inte. Jag måste prioritera musiken. Suck. Får väl hitta något annat att göra.

NU ska jag äta lite glass och kolla på Criminal Minds, och sen blir det raka vägen till min varma och goá säng!! mm, känns behövande just nu!

MEN FÖRST - ETT LITET LÅTTIPS!

The Smiths – There Is A Light That Never Goes Out




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback