THE SOUND OF SILENCE

2011-03-06 . 00:01:19
funderingar // Kommentarer 0


Simon & Garfunkel – The Sound Of Silence

Nu är hela huset väldigt, väldigt tyst. Så kan det låta när det endast är jag som är vaken. Rätt så skönt ändå, har lite tid att filosofera "ordentligt" då.  Inte för att jag oftast kommer fram till något vettigt, men det är skönt ändå... :)

Idag hade jag tänkt vara riktigt duktig och öva en massa flöjt, MEN istället följde jag med mamma till Elins Esplanad, vilket skulle bli det tråkigast shoppingbesöket vi någonsin gjort! Menmen, nu är det tråkiga över, vi kom ju hem till slut iallafall - vilket är rätt skönt! Lite "fynd" blev det väl, lite linnen och strumpbyxor...oerhört viktiga saker, eller hur...? Hursomhelst, istället för att resten av dagen blev en lika tråkig katastrof som förmiddagen, så var det en väldigt tur att just mina favoriter Monty Python gick på tv! haha, underbara typer det där! De fick bli vår lilla 'räddning', skratta är ju alltid roligt! :)

Nu ska jag försöka varva ner lite, kanske lyssna lite mer på underbara Simon & Garfunkel, mysa under alla täcken och titta lite på film.. gissa vilken?
det låter bra tycker jag!
oj nu är klockan 00:00! :) (tycker jag är coolt)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback