SJUKLING

2011-03-10 . 15:01:07
funderingar // Kommentarer 0


äsch, nu är jag sjuk. Typiskt. Det jobbiga är att jag inte riktigt vet vad som är fel. Mår bara jättekonstigt - ena stunden mår jag jätteilla och sen blir jag jätteyr osv...suck.
Hur som helst så ska jag släpa mig till skolan imorgon oavsett hur jag mår - det är nämligen flöjtensemble efter skolan som jag MÅSTE vara med på - det är rep inför projektet...! :) Blir kul, men jag hoppas bara att jag inte är för hängig så det blir jobbigt att spela..
Det värsta är att jag inte vet om jag kan vara med på fotbollen imorgon heller! Har nämligen varit tvungen att stå över de senaste 3 gångerna, pga plugg osv... om jag är så som jag är nu imorgon så kommer jag inte vara med - inte så trevligt att träna stenhårt när man nästan är spyfärdig hela tiden... :/
vi får väl se hur det går.............................. usch & fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback