PHUE!

2011-03-04 . 22:43:51
estet // Kommentarer 0


ojojoj, vad den här veckan har gått FORT! Sanslöst!
Idag har det hänt lite småsaker, som det alltid brukar göra på fredagar.
För det första, så hade jag min "första" flöjtlektion på nästan 5 veckor (har pratat, och övat inför Vägus på dessa 5 veckor) så det var riktigt trevligt! :) Jag har ett riktigt vackert stycke - tydligen är det ett standardstycke för flöjt. Det är kallat Madrigal och är skrivet av Philippe Gaubert! HÄR kan du lyssna på stycket! Underbart att spela!
 Dessutom har jag fått någonting för flöjt och slagverk! Det blir spännande att se hur det blir, kommer också bli roligt. Utöver allt det här så blev det lite rep inför projeket, och sen teknik. Åh, vad jag har saknat all teknik. Har saknat ALLT med flöjten, det var så skönt att kunna gå in i den stora körsalen och bara lära sig en massa nytt av Anette! Mm, underbart! :) Nu blir det bara stenhårt övande de kommande veckorna.

Sen var det ensembleuppselning, det var också rätt najs, trots mina få (och rätt..hm..fåniga) insatser på de smörlåtar vi spelade i afro! :) Men det ar väl roligt, men nästa ensemble för min grupp blir KLASSISK! ska bli riktigt kul!!

Sen var det helt vanligt skoldag, känns så härligt att bara sitta här och ta det lugnt! Det blev ingen fotboll för mig idag, den där dumma hälseneinflammationen har smygit sig tillbaka, så vilar upp lite inför måndagens träning...vilket faktiskt inte är helt fel. Var inte så jättesugen på att springa i någon timme idag.. men så är det, hälseneinflammation är inte så roligt det heller... SÅ -
Rehabilitering, here I come!

Nu ska jag fortsätta titta på mitt lilla mini-How I met your Mother - marathon! En verklig räddare i nöden en kväll som denna!

"it's a little bit funny, this feeling inside"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback