GALNING?

2011-03-30 . 21:07:33
estet // Kommentarer 0


 Har blivit helt vansinnig här hemma de senaste dagarna, internet har pajat på min dator, så får sitta på pappas...usch. Man märker verkligen hur beroende man är av datorn! (tycker inte om den sanningen ett dugg!)
HUR SOM HELST.
De senaste dagarna har varit ALLDELES, ALLDELES UNDERBART FANTASTISKT BRA PÅ ALLA SÄTT OCH VIS. Och, nej jag överdriver inte. Det är helt enkelt så att jag tycker om allt det vi gör, i stora mängder. :)
Trots att det bara har gått tre dagar sedan vi började öva, så är jag helt slut! Det första jag gör när jag kommer hem är att gå och lägga mig och bara sova. Så skönt! Nu lägger man sig mycket tidigare och sover mycket bättre med - man är verkligen helt färdig!
Men det är det lätt värt det!
så KOMKOMKOM till Esternas stora projekt Let Me Entertain You som går av stapeln om ca två veckor! Kommer bli GRYMT!!
Nu ska jag titta klart på världens mysigaste film, Big Fish.
Så godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback