FILMTIPS!

2011-03-17 . 17:22:07
på vita duken // Kommentarer 1


HEJ PÅ ER! Eftersom ni nu antagligen har förstått att jag är en sann filmnörd, så tänkte jag ge er ett tips på en riktigt mysig film! En film av passarjättebranärmanärsjuk-sorten!
Det är...............*trumvirvel*..........................

I rymden finns inga känslor

Jag brukar inte tycka om svenska filmer, men den här var faktiskt riktigt speciell. Väldigt bra och mysig och rolig är den iallafall, så den rekommenderas DEFINITIVT! :)



Postat av: louise

den filmen är riktigt bra ja! :)

Svar: haha det stämmer ju ;) fast dock kan jag inte ta åt mig äran själv av att kommit på den utan det var faktiskt sofi kihlstrand som sa den till mig... hon är ju estetare själv :P

2011-03-17 @ 19:20:50
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback