EN DAG KVAR!

2011-03-08 . 19:04:55
 // Kommentarer 1


Nu är det sista kvällen med tandställning!! tjoho, snart ryker den! :D Är jättenöjd, men är fortfarande rätt chockad att den åker imorgon - jag menar, jag fick den ju för ett halvår sedan ungefär...? Menmen, jag har verkligen inget emot att den försvinner - ju fortare desto bättre! för den har ju verkligen gynnat flöjtspelandet...Usch. Ska bli väldigt skönt imorgon! Sen är det bara att hålla tummarna att resultat ser bra ut också!

så, eftersom jag är på så bra humör så bjuder jag på bilden nedan. Hejdå tandställningen...!



Postat av: sofia

Det känns som om det var igår du fick den!

tiden går fort! :D

2011-03-17 @ 23:49:18
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback