DAG 6

2011-03-15 . 18:28:44
funderingar // Kommentarer 0


vi möts igen! Har varken haft ork/lust att skriva sen sist. Så går det när man är sjuk, inte kul alls!
Tydligen är det något sorts virus som går nu som jag har haft oturen att drabbas utav, men förhoppningsvis är det borta snart, och antagligen får jag vandra i Musikgymnasiets korridoren once more på torsdag. Förhoppningsvis.
USCH säger jag! Tycker inte alls om att vara sjuk, speciellt inte såhär länge! Hoppas det försvinner snart! Vill ju kunna spela flöjt igen (vilket inte går så jättebra nu med yrsel) och FRAMFÖRALLT vill jag kunna börja öva på alla stycken som jag MÅSTE öva på! Det är nämligen så att jag och några "kollegor" från Vägus planerar att ha en liten konsert i förhoppningsvis St:a Helena i Skövde i höst, och här är lite smakprov av programmet:

- Kaspar Kummels duo för klarinett och flöjt 
- Mozarts flöjtkvartett i D-dur

får se hur det går, blir kul! :)

ÅH btw - min nya favoritserie är Chuck! :D kolla in något avsnitt HÄR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback