10 THINGS YOU DIDN'T KNOW

2011-03-04 . 22:22:07
kreativitet // Kommentarer 0


1. Jag skämmer ut mig alldeles för ofta då jag är en av de klumpigaste personer jag känner.

2. Jag blir alltid lika irriterad när man sms:ar med personer som konstant skriver flera små hjärtan i varje sms.

3. Är alldeles för lättroad. Jag skrattar åt allt! Verkligen ALLT. Det är rätt pinsamt.

4. Tycker det är jobbigt att vara i för stora, tomma rum. Det är som klaustrofobi - fast tvärtom. Helknasigt.

5. Jag roar alltid mig själv genom att göra roliga grimaser för mig själv när jag är ensam.

6. Tycker det är fasansfullt pinsamt att komma på sig själv med att göra grimaser när man inte är ensam.

7. Jag tycker inte om att få låtar på huvudet när man bara kan en enda vers som man då sjunger om och om igen.

8. Jag MÅSTE gå i absolut rätt tempo när jag lyssnar på musik samtidigt när jag går - oavsett hur fort det går.

9. Jag tänker alldeles för mycket.

10. Är hemskt dålig på att förklara vad jag oftast tänker på - får mig alltid att låta extremt korkad när jag egentligen tänkte ut något riktigt smart!

        


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback