trött

2011-06-28 . 23:55:40
funderingar // Kommentarer 0


orkar inte skriva värst mycket, så det får bli en liten sammanfattning :)

hjälp vad mycket jag har gjort idag!!  Känns knappt att det har varit sommalov... Men kul är det!
Först fick jag gå upp tidigt för att åka till Lova, vilket var väldigt trevligt! Väl där satte vi igång direkt med att avverka vår "ring-lista" - det slutade med att vi har ca 2 spelningar för Fyra för Musik! Underbar-t!

efter det blev det lite allt möjligt - vi gick runt Karstorpssjön, gick till Aspö (har inte varit där på flera flera åår!!!!!!!!!!), och sen blev det lite kak-bak - alltid lika trevligt! :D
Efter detta var vi nöjda och belåtna med vårat arbete, och jag åkte hem för att äta, sedan stack vi till lilla Falköping för att träffa Alice! Vi har inte träffat henne sedan avslutningen, så det var väldigt kul att träffa henne igen - även om det var väldigt få ord som hann utbytas, men så är det ju om man är glassförsäljare en dag som denna! ;)

Under tiden som Alice jobbade för fullt med glassen, passade jag och Lova på att gå upp i utsiktstornet på Mösseberg (det är på Mösseberg Alice jobbar), och sen till djuren. :) Även det var väldigt härligt!!

Känns som att jag kommer få ömma ben imorgon tyvärr...det var rätt så många(!) uppförsbackar vi gick uppför idag!

NU har jag precis skypat lite med Tove (vilket var JÄTTEHÄRLIGT då jag inte pratat med henne på månader!!!), och har kommit fram till att jag ska köpa en kamera till datorn, SNARAST! :)

NU ska jag titta lite på True Blood SOM HAR BÖRJAT IGEN!!!!!!!!!!!! Är rätt överycklig!
GODNATT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback