pressure on people, people on streets

2011-06-11 . 00:52:07
funderingar // Kommentarer 0




trött, sliten, lite sådär allmänt seg. Det är väl vad som beskriver mig bäst just nu. Men skulle varit förvånad om jag inte var trött - började dagen med sambatåg i det underbara regnet, sedan konsert för alla studenter, sen kortege med Paraden i spetsen (där jag nu spelar igen).

Har också, liksom alla andra ettor och tvåor i Skövde, en vecka kvar i skolan....
Hörde av någon trea att om vi estet-ettor är skoltrötta NU, ja då kan vi lika gärna ge upp - tvåan är knappast så mycket bättre. Fast det har jag ändå förberett mig på, har ju hört lite "rykten" hela året om att tvåan kommer bli jääättekul..... -.- spännande.

Nu ska jag desperat försöka sova, men först ska jag bara lyssna liiiite till på bandet med stort B.  ååh.

Queen – Headlong


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback