karstorpsluft

2011-06-08 . 21:13:49
funderingar // Kommentarer 0


är helt mör i hela kroppen efter en lång (dock en väldigt rolig) dag vid Karstorpssjön vid KSS - det var en friluftsdag i skolan nämligen... Somnade direkt när jag kom hem och vaknade först när pappa kom in genom dörren... inte så bra då det nu resulterat i att jag sitter och är hur pigg som helst. Blä.
Men kul var det verkligen!! Fick äntligen lite nytta av resan till Karlskrona förra sommaren då hela familjen hyrde en kajak och en kanadensare och paddlade runt bland öarna i minst 7 timmar i sträck. Skitkul rent ut sagt! Finns inget bättre än att vara vid vattnet!!
antar dessvärre att jag kommer vakna med några ganska ömma armar imorgon...

Nej  nu ska jag försöka få tiden att gå lite fortare och titta på en film - Death Sentence - en THRILLER! WOW.
Så feg som jag är så kommer jag väl aldrig att våga se hela, men äsch - det är värt ett försök!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback