halvbra

2011-06-14 . 22:20:41
funderingar // Kommentarer 0


har varit sådär jobbigt irriterad på den här dagen!
FÖR DET FÖRSTA:
Vi kom till skolan för att ha Kultur och idé-histora, men fick gå efter en kvart eller så efter betygssamtalet... Hade sen världens hål då vi egentligen skulle haft datakunskap (har gjort klart kursen så vi hade håltimme), så vi gick runt lite på stan och  fram till 12-13tiden då vi stressade i oss mat för att sedan gå till matten...
Väl där så var vi runt 7, 8 stycken - så det blev samma där - betygssnack och sen fick man gå...
Kändes väldigt värt att ha varit i skolan den morgonen just då...
Efter det var det svenska - även där är kursen avklarad - så vi kollade på film (TROJA - usch. Inte riktigt min genre...), och sedan estetisk orientering då vi satt och målade hela lektionen (vilket jag inte alls har något emot!).
FÖR DET ANDRA:
Jag vet inte varför jag var så irriterad, nu när jag ser vad jag skrivit om dagen så låter det ju faktiskt inte så värst farligt, men det kändes ändå väldigt....hur ska man säga..... ovärt. Det kändes ovärt att gå till skolan kl 8 för att vara på lektionen 15 minuter, det kändes ovärt att sedan vara kvar i skolan då vi inte gör något viktigt alls i något ämne då vi är klara med allt....

Menmen... det blev ju ändå lite bättre iallafall! Det blev IKEA för hela slanten nu på eftermiddagen/kvällen, så nu sitter vi här hemma, nöjda och belåtna med våra inköp! :)
Skönt att iallafall något var kul..

måste be om ursäkt till alla er som har fått stå ut med mig de senaste veckorna förresten...........
Har börjat känna mig jättedeppig och nere, det började ungefär när projektet på teatern slutade - det har alltså hållit på i några månader! Fattar inte vad det är, orkar inte prata lika mycket längre...orkar inte vara glad..
Känns som att jag går och är jättesur hela tiden, vilket jag ABSOLUT INTE ÄR, det bara....känns så.
IALLAFALL.
förlåt, ska försöka bli glad igen. lovar.

Mando Diao – If I Leave You


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback