läskigt!

2011-07-22 . 23:08:29
funderingar // Kommentarer 0



blir lite smått skrämd av hur stor bilden blev, haha :)
...
kul humor Sanna....

Hoppas ni har haft en lika chill dag som jag, för min har varit helskön!
Förutom att jag vaknade vid.... humm.. typ 14:00.... SKÄMS. 
Men jag har en jättejättebra förklaring till att det blev... lite sent!
Kort sagt - Inatt åskade det rejält! Och Molly, min modiga hund, tycker inte riktigt om höga ljud.... eftersom jag var den enda i huset som var vaken så föll det för henne självklart att det var jag som skulle trösta henne.
därför somnade jag vid 3, halv fyra. Och därför vaknade jag lite senare än beräknat. KUL.
menmen.... är ju en blödig typ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback