Feel the rhythm in your very bones

2011-07-23 . 15:23:27
 // Kommentarer 1



börjar faktiskt greppa min NIKON D40 lite bättre nu....
Har inte riktigt fattat exakt hur man ska välja inställningar när man kör på manuell - exponeringskompensation och bildkompensation till exempel. Men jag tror jag börjar fatta liite bättre nu.
kanske inte märks på bilden men jaja..

Nu ska jag lyssna lite på min nya favoritartist Jamie Cullum - grymt bra musik det där!!
(vill ändå betona att det fortfarande inte finns någon/några som slår Queen!)

Jamie Cullum – You And Me Are Gone

Postat av: sofia

Det syns!

jättefina bilder :)



Och påtal om att vi känner anna&elias.. det gör vi knappt :p Dom följde med en kompis till oss :)

2011-07-24 @ 11:20:25
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback