dog days are over

2011-07-30 . 20:57:01
funderingar // Kommentarer 0


dagens låttips blir Florence + The Machine – Dog Days Are Over - en grym låt som känns väldigt mycket Musikgymnasiet för mig, på något konstigt sätt! Lyssna och NJUT! :D
 
tjoosan, nu är jag här igen, efter några dagars uppehåll.
så vad har hänt idag? Inget särskilt måste jag säga, förutom att jag träffade Jessica igen för första gången sen i höstas(!)!!!. Det var så underbart roligt, kan inte fatta varför vi inte har setts nåt mer...?!
Hursomhelst - kul var det verkligen, och efter lite filmtittande och shoppande blev det dags att åka hem till en rolig nyhet:

........................*trumvirvel*.................................

TOVE ÄR HEMMA I SVERIGE IGEN!!!!
GALET MEN SANT!!!
NU har hon lämnat Kanada och kommit hit igen (även om hon kanske inte kallar Sverige "hem"... - hon trivdes för bra där borta). Men iallafall, jag är väldigt glad att hon är hemma igen, har saknat henne en massa!!


sen kan jag väl också till sist berätta att vårt företag Fyra för Musik tjänad ca 600 spänn i dricks efter spelningen i onsdags vid Elins Esplanad - och vi stod bara där i 2 timmar!! :D gött!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback