Ark & Oates

2011-07-20 . 22:24:31
 // Kommentarer 0


Så! Nu är jag tillbaka! Blev väl som något slags uppehåll runt resan till Alanya (som btw var magisk!), men hursomhelst - nu har jag hamnat är igen!

För det första kan jag väl berätta att jag sitter och surar över Sveriges klimat, bortskämd som man är. Jag vet, lite fånigt kanske, men hur kul är det att komma hem till Sveriges ynka 12 +grader efter Turkiets 35? :) haha precis. KALLT!  Men jag lyckades härda ut bilturen hem från Landvetter, för att genast komma hem och kolla på nya avsnittet av True Blood!
Efter att ha sovit en hel del timmar på planet och bilresorna så var jag inte så trött som jag misstänkt kl. 4 på morgonen..
var ju tvungen att göra nåt.

Det var ju en vecka sen vi kom hem, och sen dess har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. Jag har inte gjort någonting som helst sen vi kom hem. Latmask.

MEN IDAG gjorde jag faktiskt något - Fyra för Musik (mitt somarlovsföretag) hade sin första spelning - det var på lekterapin på KSS.
Det var rätt jobbigt, det var många minnen som kom fram.
Men jag håller fast vid vad jag sagt till mamma & pappa - jag tror att det kan vara som en terapi för mig att vara där och göra någonting som är "roligt". Jag vet ju själv hur roligt vi tyckte det var när det hände nya saker på lekterapin.

Nu ska jag lyssna lite på kära Ark och på Hall & Oates! :)
Och checka in min nya spellista - bästa spellistan någonsin!!

Nu ska jag kolla på mysfilmen (och likväl tjejfilmen) The Sisterhood of the Traveling Pants (aka. Systrar i jeans) och bli lite sådär härligt nostalisk!
Ha det bra!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback