a man who makes potions in a traveling show

2011-07-25 . 18:41:33
 // Kommentarer 1


Ni som känner mig bra vet säkert att jag är en av de största Glee-fantaster som finns, iallafall i Sverige. Därför kommer det kanske inte som en chock att jag har toootalfastnat för the Glee Project!
The Glee Project är ett program på tv (dock inte i Sverige), som är som en sorts auditontävling om en roll för 7 avsnitt i den amerikanska tv-serien Glee.
Det är till slut 12 pers som tävlar genom att göra musikvideos och sjunga tillsammans och vara sig själva helt enkelt, och försöka visa varför just den personen ska få rollen.
Anledningen till att jag ÄLSKAR SHOWEN är att det finns så ootroligt många originella personer - och självkart helt grymma musiker!!

En av de personerna, eller ja, den personen jag tycker absolut bäst om, och som enligt mig borde få rollen direkt(!!), är Cameron Mitchell. Så sjukt duktig kille, herregud.....

hur som helst.
Måste visa ett klipp när han sjunger lite av Elton Johns klassiker Your Song för "juryn". Får allvarligt rysningar.
det är en fan-video, men äsch skit samma. Han är grym ändå!
 




när ni ändå håller på kan ni också ta och lyssna på hans EGENSKRIVNA låt Love Can Wait.
Som självklart också är grym.

Postat av: Sofie Jacobsson

ohh det här var riktigt bra!:)

2011-07-28 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback