Ny blogg

2011-01-22 . 14:16:38
 // Kommentarer 2


Hejsan! Nu har jag lyckats uppdatera mig lite och skaffat en ny blogg, kändes som att jag behövde en omstart.
Så nu fortsätter jag och skriver lite här. :)

Nu har jag till slut lyckats få igång skrivandet igen, har hänt så galet mycket den senaste tiden så jag har verligen inte haft tid. Tråkigt men sant. Men som sagt, nu är jag igång igen, och skriva är ju alltid kul, så hoppas skrivlusten håller i sig!

Fick en sådan fruktansvärt härlig foto-impuls-känsla nyss, så jag tog tag i kameran och tänke smita ut och ta lite bilder.. men tappade lusten lite när naturen nu inte är så vacker som den var för några veckor sedan - nu är det bara grått överallt och inte särskilt inspirerande... SÅÅ. Istället får ni njuta av lite bilder på min supertrötta (och söta) dvärgschnauzer Molly - som för en gångs skull var en bra modell - hon var iallafall stilla en stund. :) 







Postat av: Mamma

Snyggt upplägg!Molly verkar också trivas:)

2011-01-22 @ 20:11:45
Postat av: sofia

Grymt snygg bild på Molly (då hon slickar sig) :D

2011-01-23 @ 20:29:14
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback