mysigt

2011-01-23 . 18:56:52
funderingar // Kommentarer 0


nu sitter jag och myser för fullt under en massa filtar och äter lite kakor. Perfekt avslut på den här veckan måste jag säga, och dagen i sig har gjort veckan toppen!
Idag åkte nämligen mamma och jag in till stan där jag till slut fick använda min julklapp - en 60 min Make Up- lektion på Make Up Store! :) Det var riktigt kul, och speciellt nu innan VÄGUS nästa helg så passade det väldigt bra att lära sig lite mer!
Nu ska jag fortsätta mumsa på chokladkakor och titta på en film - den här gången är det filmen America's Sweethearts som gäller - en underbar film med Julia Roberts och John Cusack! :) 

                                                                                                            Ett litet låttips från mig till dig: 

                                                                                                                 The Ark – Joy Surrender  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback