äsch.

2011-01-24 . 21:32:04
funderingar // Kommentarer 0


Usch. Fy. Typsikt.

Nu sitter jag och kämpar och kämpar med min usla engelskaläxa (eller ja, usel är den inte......bara.......jobbig!) där jag ska skriva en bokrapport om Harry Potter and the Deathly Hallows som ska vara på ca 400-500 ord... Såklart så klarar jag inte av det. Såklart så ska jag vara extrem och skriva ännu längre. Såklart så är jag tvungen att korta ner cirka 700 ord. Suck.
Orkar inte riktigt med det nu känner jag. Det får nog bli imorgon trots allt.
hmm...... hade jag inte ett nyårslöfte i stil med "sluta upp med att sjuta upp saker"??

Nåja, så kan det gå om man tycker om att skriva (usla kreativitet!)...
Nu ska jag varva ned lite efter en lång dag som aldrig tog slut. Imorgon ska jag - tro det eller ej - INTE ha med mig flöjten till skolan!! :O oj, vilken konstig och annorlunda känsla! Menmen, hört att det är skadligt att öva för mycket, så.. antar att jag borde varva ner lite med det!
Men jag har iallafall en orsak till att öva så mycket - VÄGUS! Min underbara orkester som jag är med i. Grrr. Nu är den dock inte lika underbar längre tack vare den där usla Rachmaninov! Varför var han tvungen att vara så elak mot flöjtisterna och skriva allt så galet svårt och snabbt??? Det är värt att fundera på!

Nu ska jag massera mina stackars händer, jag vill ju inte få skrivkramp heller! ;) hihi, god natt på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback