trodde väl det.

2011-02-27 . 19:02:05
funderingar // Kommentarer 0


precis som jag lovat, så har jag sovit bort hela helgen. Men det var faktiskt rätt skönt ändå, så det tycker jag allt jag var värd! ;)
Nu sitter jag och skriver på både engelska och svenska samtidigt, blir helt snurrig av blog.com - men man lär sig nog som sagt! 
Idag har jag hur som haver, utöver att ha sovit, städat mitt lilla rum och ställt in en himla massa böcker i mina nya skåp! Blev kanske liite mer böcker än vad jag trodde, så det tog sin lilla tid. Men resultatet blev iallafall bra! :)

Nu kommer jag bli lite enformig och tipsa om en till låt från Moulin Rouge:
Jacek Koman – El Tango De Roxanne

observera att mannen som sjunger "why does my heart cry" osv, (Ewan McGregor - han spelar huvudpersonen i filmen) inte är sångare i verkligheten! Rätt coolt ändå, han sjunger ju hur bra som helst verkligen!! :D
SÅ - se den! :) haha ni kommer nog få höra rätt mycket om den filmen här på bloggen framöver skulle jag tro..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback