..torsdag sitter jag i tankar..

2011-02-17 . 12:35:35
funderingar // Kommentarer 0


-hej på er (á la Judit&Judith-stil)

nu är jag så extremt trött, så det får bli ett litet inlägg här :)
nu sitter jag bara och njuter av mitt nya rum, har fått en ny garderob :D det är superfint, och när pappa kommer hem ska vi fixa resten! :)  IKEA är bra det!
Ikväll ska jag dra till Beata och ha spelkväll - inte pokerkväll, utan mer estetaktigt - det blir sällskapsspel, tacos och trevligt sällskap natten lång! :D Mysigt värre!

nu ska jag fortsätta göra ingenting (vilket är förvånansvärt trevligt) och bara ta det lugnt och njuta av lovet :)




ÅH JUST DET!! PÅ MÅNDAG BÖRJAR JAG FOTBOLLEN IGEN EFTER ETT ÅRS UPPEHÅLL!!! :D
Kunde inte hålla mig längre, måste ju träna haha ;)
ha're bra :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback