quote(s) of the day

2011-02-06 . 19:11:07
funderingar // Kommentarer 0


mamma: det måste vara något fel på den här tian, den funkar ju inte att växla..
jag: nähä...
mamma: den är säkert falsk!
 *paus
*
mamma: du kan få den.

Är precis hemkommen från lite middag på O'Learys med mamma och pappa, efter att ha kommit hem från en helg i Gtb! Vi (mamma och jag) var ju och lyssnade på Truls Mørk när han spelade Shostakovich cellokonsert med GSO! Helt undebart var det, tror att alla de cellister som satt i konserthuset har fått en ny idol!! Även jag, som är flöjtist, är grymt imponerad, han är otrolig!! Så sjukt bra var det! 

nu ska jag mumsa på en av de semlor som pappa hade köpt till mamma och mig, och samtidigt titta på lite på en av mina favoriter - Stolthet och Fördom med bla. Keira Knightley. Underbar film, mysig som bara den!

Nu avslutar jag med ett litet citat från en kvinna som satt framför oss i spårvagnen idag  -vet inte riktigt om jag ska skratta hjärtligt åt det, eller om det är ett rätt djupt och bra citat! ;) gillar det gör jag hursomhelst!

"jag är så trött på mig själv att jag inte orkar med mig!"

Med de orden säger jag go'natt! :)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback