aj..aj..aj...

2011-02-25 . 23:00:51
funderingar // Kommentarer 1


nu sitter jag här och jämrar mig, har precis ätit lite mat efter en rätt så skön fotbollsträning  och har blivit jättemör i hela kroppen..... men jag är STOLT! Faktiskt. Jag trodde nog att jag skulle dö, men så blev inte fallet (obviously)! Istället för att svimma efter 10 minuter så gick det ju faktiskt ganska bra! *stolt tjej*

åh, imorgon är det helg... då ska jag sova! jag ska sova, och sova lite till, och sen sova lite till. Helt enkelt ta det riktigt lugnt. Härligt! :) jag lovar er detta: Jag ska göra mitt bästa för att inte göra någonting..! HEDERSORD.
Nej nu måste jag nog snart sova, håller på att trilla ner över hela tangentbordet - är supertrött... osch.
Godnatt på er då, hoppas ni får en härligt trevlig helg! :)

                                                                                           DAGENS LÅTTIPS:
                                                                                           Missy Higgins – Scar

Postat av: louise

Jag är stolt över dig också kan jag säga ;) du är riktigt bra för att varit borta så länge! :)

2011-02-27 @ 18:15:37
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback