kanske, kanske, kanske

2011-02-13 . 19:19:40
funderingar // Kommentarer 0


jag funderar och funderar och funderar så att huvudet glöder.
Kanske är det så att man borde leta fram fotbollsskorna och benskydden igen...?
...kanske...?
I vilket fall som helst så måste jag börja röra på mig igen, och jag vet att jag alltid är välkommen i SIF.
Anledningen till att jag börjar tänka på fotbollen igen är - i fredags spelade jag fotboll (och rörde en fotboll!!) för första gången sedan mars förra året. Oj. Det är rätt länge sedan. Även fast jag då intalade mig själv att det inte var något för mig, så kom den där välbekanta glädjen tillbaka när man sprang förbi motståndarna med bollen och dribblade och passade och allt som hör till. Kunde inte låta bli att sakna fotbollen och gemenskapen och just den där gläjden och ruschen man får när man presterat 110 % på plan.
Hmm. det är värt att fundera på - kan ju nämligen vara så att jag inte längre bor här i Skövde i höst, och då känns det lite konstigt att börja - då det är en lagsport måste man ju kämpa fullt ut liksom - men OM jag fortfarande är här i höst så är det ju bara att köra på liksom! :) fast man kan ju säkert vara med fram till sommaren iaf... :)
Nej nu tror jag att jag får bestämma mig snart!
Just nu längtar jag iallafall bara efter att få spela! :) Allt är tack vare den där idrottslektionen, OJ!! vilken underbar känsla det var att nudda bollen igen. Man måste ju få längta tillbaka lite, eller hur - har ju trots allt spelat fotboll i 10 år ;)

FÅR NOG RINGA EDDIE SNART TROR JAG :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback