hej igen! :)

2011-02-04 . 15:14:56
funderingar // Kommentarer 0


tjo! :) nu är jag hemma igen!  Har haft en fantastiskt bra vecka med Vägus, (Västra Götalands Ungdomssymfoniker) som vanligt, ooch turnén gick superbra!! Vem kunde tro att under vi nästan fyllde Göteborgs Konserthus under sista konserten? Det var så galet roligt, och jag blir alltid så deprimerad när man kommer hem och plötsligt kommer på att det dröjer några månader innan vi ses igen...
Men som sagt, det var skitkul, och Rachmaninovs 2a symfoni gick ju alledeles fantastiskt bra till slut!? :) längtar redan till höstens turné nu!!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem, ska snart ha utvecklingssamtal - på en studiedag.. kulkul... menmen, det är alltid kul att träffa Sofie, men vi får väl se hur det blir när man ska berätta om Vänersborg.. blir väl inte lika roligt. Förstår inte hur jag ska kunna berätta för alla andra på Musikgymnasiet. Får ångest. Men det ska nog gå bra. Förhoppningsvis..

Det känns som att den här dagen är en sån där dag då man verkligen känner för att göra en massa saker, men inte har orken till att göra det.. mm, precis så känns det. Men jag har ju iallafall en gigantiskt stor semla som väntar på mig där nere ;) Det muntrar alltid upp, eller hur? hihi får nog försöka ta mig i kragen och kila ner dit alldeles strax... Men FÖRST ska jag lyssna igenom ett album med Queen SOM JAG INTE HÖRT INNAN! GAAHH LYCKA!!!!

ååh förresten - imorgon ska jag och mamma till Gtb och lyssna på Göteborgssymfonikerna!!!!! Ska bli så sjukt kul, dom kommer att spela Dvorák 7e symfoni och Shostakovich första cellokonsert med den norska Truls Mörk som solist! :D
jag fick lite försmak av cellokonserten i onsdags - VÄGUS fick sitta med på repet med GSO (!!) och han var otrolig! Kommer blir riktigt, riktigt rolig att se hela programmet imorgon! Efter konserten kommer vi att sova över på ett vackert hotell vid havet, mm, underbart! :)

Nu ska jag forstätta vara rastlös och ta några flumbilder ;)  ha en bra fredag!! :D





hihi bjuder på dessa ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback