godnatt&godmorgon

2011-02-18 . 00:25:17
funderingar // Kommentarer 0


NU är jag tillbaka i Skultorp efter en som vanligt underbart rolig kväll hos Beata, tillsammans med andra ES1m-are, har en så bra klass så det är inte sant! :)
Vad kan man säga egentligen? Jag får helt enkelt hoppas att ni förstår hur mycket jag tycker om min klass :D det går inte att förklara på något bra sätt... vi är helt enkelt bara en vanlig estetklass - galen och väldigt flummig, men ändå underbar! Helt i min smak ;)
Eftersom Beata fyllde år igår, så blev det självklart lite tårta (att man kan göra en sagolik tårta av endast oboy, grädde, maräng och bananer vet jag nu!) , musik (självklart) och stämsång. Vi hann även med mycket annat som twister - ni vet, "spelet" där man står på en matta och så ska man flytta antingen höger/vänster fot eller hand till olika positioner på mattan - ni kan ju gissa hur det slutade :D sen blev det även lite allsång med Four Chord Song (om ni inte har hört "originalet" kan ni se den HÄR!), sällskapsspel såsom 'Med andra Ord' - som jag och Alfred var GRYMMA på, bara så ni vet - och allmänt trevligt sällskap!
Jättekul var det, nu är det bara att ladda upp inför lördag - då vår efterlängtade Musikalfilmsmaraton äger rum hos Jonathan! :D det blir lite Grease, Fame, Jesus Christ Superstar, Hair, the Phantom of the Opera, Life of Brian, RENT, Cats osv - YOU NAME IT! :D

Men NU ska jag verkligen ladda upp inför imorgon då det blir IKEA för hela slanten! :) blir spännande, kul att jag får följa med - förra veckan åkte mamma&pappa dit, och jag var såå sur över att jag inte fick följa med. På allvar. Jag var jättegrinig! haha, så kan det gå. Men nu ska jag iallafall få följa med, och det är ju tur det ;)
Så med ögon som snart trillar ihop säger jag Godnatt till Er! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback