don't stop me now

2011-02-16 . 11:26:52
funderingar // Kommentarer 0


tjo :) Nu är jag hemma från Vänersborg, riktigt klurigt och jobbigt är det att sitta och grubbla över vad man ska välja. Kommer att överbelasta hjärnan snart kan jag lova, puh! Men just nu gör jag mitt bästa för att sluta tänka på det och försöka njuta av de sista dagarna av sportlovet!! :D

Nu sitter jag och gömmer mig på mitt rum, snart får vi nämligen besök av några som kör hit IKEA-möbler! YESS that's right! MINA MÖBLER (eller ja, nästan alla!) KOMMER SNART!! :D TJOHO! Blir jättekul att se hur allt ser ut när det väl är ihopsatt, det var nämligen mamma&pappa som var på IKEA och bestämde vilka möbler det blev. :) Vad jag har hört så ska det iallafall vara riktigt snyyggt!! :D

Nej nu ska jag ta och titta på det senaste avsnittet av GLEE!!
Ja jag vet, jag är en riktig nörd vad gäller tv-serier, men Glee är faktiskt så galet bra!! :D
när det handlar om musik kan det inte bli annat än succé! ;)
See ya later :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback