sent inlägg och sånt

2011-08-20 . 22:38:55
funderingar // Kommentarer 0


hej där!
Tänkte att det kanske var ett tag sen jag skrev, så here it is. I'm back. (klytschigt sagt, menmen)
så vad har hänt...?
Kan väl inte riktigt säga att något särskilt har inträffat sen sist, men DETTA kan jag säga er - vi i Fyra för Musik har nu officiellt slutat arbeta! eller kanske inte riktigt, kommer fortsätta lite vid Elins och har en spelning till osv...hursomhelst så har vi slutat arbeta med Sommarlovsentreprenörerna (tror jag..?) - vi hade avslutning i Stadshuset i torsdags som faktiskt gick jättebra, vi fick diplom och allt.
Vi var med i tidningen också btw - med andra ord har vi fått status nu... eller, nja, inte direkt.
Men kul var det att vi var med som enda bilden i SLA! :)

sen har det noooog inte hänt så mycket mer i mitt korta lilla liv.

Funderar förresten på att gå och kolla på den där filmen Jag saknar dig , trots att den verkar väldigt jobbig.
Men kan relatera till Tina på något vis, hon reagerar lite så som jag alltid velat göra, fast aldrig vågat. Eller kunnat.
Skulle vilja se det hela från ett annat perspektiv på nåt vis, om ni förstår. Det kanske kan vara bra. Iallafall ibland.
Hoppas jag.

NU ska jag försöka bli på lite lyckligare humör, och tänka på morgondagen - har hört att jag fastnar i det förflutna väldigt ofta. Både på ett bra och dåligt sätt. ;)

ta förresten och lyssna på de här tre låtarna, det är det enda jag har gjort de här dagarna haha :)
My Chemical Romance – SING
The Strokes – Someday
Phoenix – Long Distance Call




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback