MATFESTIVAL OCH SÅNT

2011-08-26 . 23:10:52
estet // Kommentarer 0


är trött och seg efter en rätt lång dag...
efter att ha haft världens hål efter samhällskunskapen, och efter att ha simmat lite (1200meter. stolt_tjej)  blev det dags för lite teori i kanske 2 ½ timmar, och sen fick jag mina mest efterlängtade lektioner den här veckan - klassisk ensemble och flöjtlektion, båda med Anette! (hej, lång mening)
Det var galet roligt, förutom att jag spelar oboe-stämman i klassiska ensemblen eftersom vi är två flöjter just nu... menmen.
Det funkar ändå!
Matfestivalen var rätt okej den med, gjorde i princip inget annat än att äta och titta.
Obviously.
Men det är ju kul med..!
Nu ska jag fortsätta titta lite på min nya, fina dator som jag fick igår, mysa lite i min nya tröja, kanske kolla på Forrest Gump - världens bästa film för er som inte vet - och sen gå och soova!!!!!!!!

förresten, det verkar som att vi har helschyssta ettor på estet iår! :) det är ju alltid kul!
GÖTT att vara tvåa!!!!

            
                                     trött/sentimental flum-sanna.
                                               fint ord.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback