man blir väl smartare med tiden...

2011-08-10 . 21:10:33
funderingar // Kommentarer 0


Det har varit en helt katastrofalt konstig dag.

För det första så fattade jag inte att vi inte skulle repa idag (dumma mig) så mamma och jag åkte till Musikgymnasiet bara för att vänta en evighet utan att någon kom dit.

För det andra så skulle det såklart bli problem med bilen när vi startade, och vi fick tillbringa någon halvtimme eller så i en helt död bil tills pappa kom till undsättning med vespan.

För det tredje så tycker jag inte att det är så himla kul att ladda upp bilbatteriet genom att åka runt genom halva stan till Biltema, för att sedan åka världens omväg hem (är man åksjuk tonåring så är man).

För det fjärde så kan jag avsluta med att säga att vädret suger. Men det tror jag faktiskt att alla tyckte idag, så det är inte bara jag som är sur på det! ;)

Men nu är det tur att man har en snäll mamma som tar en till stan för en fika på Rådhuset och lite shopping! :)
Lika kul var det inte att tydligen ha "åldrats" 2100 år efter att ha tagit på sig sitt nya diadem - kan väl kort säga att man har fått inspiration från Romartiden när man gjorde det. Men JAG tycker om det iallafall, och det är väl huvudsaken! :)
Nu ska jag kolla på the Glee Project (skräll) och sen äta lite Noblesse, mums!

Kom förresten till Elins Esplanad imorgon mellan kl 15-17!
Där kommer vi i Fyra för Musik stå och spela, och det vill man helt enkelt inte missa!!


suddig bild av vad som ska föreställa mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback