Mamma Mia

2011-08-04 . 16:10:33
funderingar // Kommentarer 0


Har nyss kommit hem efter lite lunch på Mamma Mia och lite shopping i stan, det var så galet varmt - men skönt!
Har blivit helt knäpp sen Turkiet, jag har gått omkring i varma koftor och högljutt klagat på "kylan", för att helt plötsligt gå och längta efter hösten....?
Knäpp är rätta ordet.
Men idag njöt jag faktiskt väldigt mycket av värmen - får väl faktiskt erkänna att det var väldigt skönt att kunna gå barbent med klänning och solglasögon! :)

Alldeles strax ska vi åka in igen, den här gången för att äta middag på den nya brittiska restaurangen/puben vid torget.... kommer inte ihåg vad den heter, men men - har hört av säkra källor (mamma&pappa) att det ska vara VÄLDIGT gott där!!

går förövrigt och surar lite över resten av VÄGUS-noterna - nej, de har inte kommit än.
Och ja, jag börjar bli irriterad.

Men de kommer väl så småningom..... Hoppas jag.
Håller tummarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback