A MONKEY NEEDS TO DANCE, SO DO YOU

2011-08-29 . 23:26:47
estet // Kommentarer 0


HAR ÄNTLIGEN påbörjat den första veckan i tvåan!
Det gick förvånansvärt bra, det är ju inte så svårt som alla säger... men uhm...vad jag har hört så kommer det bli värre.
Minst sagt. (nej, tvåorna treorna har ju INTE ALLS skrämt upp oss..).
Men som sagt. Kommer nog bli bra!
Hade faktiskt båda I-valen idag - både webbdesign och Foto, kommer bli aweesoome.
Det känns som att det är väldigt bra ämnen jag valde - dels för att de är rätt lätta (sköönt!!), och för att de verkligen kommer komma till nytta i framtiden.
Jag vet ju att jag måste jobba som någonting under tiden jag frilansar, man måste ju tjäna lite iallafall, och jag vet att jag ska våga mig på fotograferingens ädla konst som arbete - och att kunna göra sin egen hemsida (REKLAAM) är ju alltid ett plus!! :) Som sagt, kommer bli grymt!

NU SKA JAG LYSSNA PÅ JOHNOSSI OCH VARA VAKEN HEEEELLLLAAAAAAA NAATTEN LÅÅÅÅÅÅÅNG MOAAHAHAHA.  
Eller inte. Får se.
God Natt på Er!
Johnossi – Man Must Dance



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback