VARNHEMS KLOSTERKYRKA

2011-04-25 . 20:38:16
funderingar // Kommentarer 0


tjo! Sitter nu här och kollar lite på bilder som jag tog innan i Varnhem - det var återinvigning av klosterkyrkan, och mamma kompade med en trio, så pappa och jag gick runt lite innan det började och kollade lite på ett vattenfall (där man tydligen filmade en scen till Arn-filmerna). Väldigt vackert måste jag säga! :) Allt var väldigt skönt, och jag brydde mig inte om att jag höll på att smälta bort i värmen! Det var så galet skönt!
Det enda dåliga är att jag - som pollenallgergiker - är tvungen att hålla mig inomhus nu. Det finns ju en risk att man nästan kliar ut ögonen annars...blä. Därför sitter jag nu isolerad i mitt rum med stängda fönster och dörrar....Känns ju vääldigt kul att solen fortfarande lyser som en galning där utanför fönstret... hmm.

Nu ska jag försöka njuta så mycket det går av den sista dagen på påsklovet, har varit ett väldigt trevligt lov måste jag säga! Lite besök hos Paulina har det minsann blivit (och ja, vi hittade dit - till slut!) och ett besök till slottsparken och pingvinerna i Göteborg med andra trevliga personer! :)
Åh, det har varit så mysigt, är så nöjd. Sen blir det väldigt roligt att träffa allihopa imorgon, känns som att det var evigheter sedan! Kan inte riktigt fatta att det var över en månad sen sist som vi hade en "normal" skoldag, med "vanliga" ämnen. Blir väl...hmm.. kul. Men som sagt, kommer ju få träffa alla igen, och det är ju ett gigantiskt PLUS! :)

Gjorde om designen lite innan, bytte färger osv. Den förra kändes inte direkt speciellt vårig!

Grillkväll hos Paulina


                                      Göteborg/Slottsparken med gamla och nya vänner (Fotograf: Hedvig Bengtsson)
                                         

Utsikt över ån i Varnhem



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback