SALEM

2011-04-09 . 19:08:18
estet // Kommentarer 0


Salem Al Fakir – Good Song

Hejsan!
Sitter och har lite problem inför projektet....
1. mammas symaskin har gått sönder, så nu är det lite jobbigt att sy upp klänningen....Suck. Hoppas Paula eller Sofi har med sig sygrejerna till teatern på måndag så jag får hjälp!
2. jag har verkligen ingen koll alls om jag har lyckats köpa in all rekvisita till alla låtar....det är mycket ska ni veta!
3. är lite bekymrad över det ytliga. Vi kommer få teatersmink och så imorgon..men hur det går återstår att se.

Stressigt är det allt!!!
MEN DET KOMMER BLI SÅ OTROLIGT ROLIGT! I fredags repade vi till  3-4, så vi slutade rätt tidigt. Då har vi under veckan lyckats (trots att gått otroligt segt ibland) gå igenom båda akterna, alla ingångar och sortier, alla kläder, all koreografi, ja - allting i princip. Det känns rätt skönt att veta hur vi ska göra med allting, nu återstår det bara att se hur alla klarar av det. Men det tror jag kommer gå galant, det blir nog bara rätt mycket spring och trängsel lite här och var! :) Men så är det ju på teatern, och jag älskar det verkligen.
Det kommer kännas riktigt konstigt när det "vanliga" livet börjar igen, med läxor och vanlig skola!
Men det är smällar man får ta!

Nu sitter jag och kollar lite på flöjter på http://www.selmamusic.se/ och drömmer mig bort lite grann...
MEN nu är det ju så att jag och mamma ska åka upp till dom i Uppsala och testa lite olika märken på påsklovet!!!!!!! :) längtar verkligen, det känns skönt att kunna testa lite olika (nya) flöjter!

Nu ska jag fortsätta fundera lite inför projektet! :)

Sometimes we all need to sing along, just let it out, push your heartache away.


har fastnat lite för min kamera i mobilen (det tog sin tid), så det blir lite bilder från den framöver :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback