CREEPY

2011-04-03 . 21:17:05
funderingar // Kommentarer 1


TJOFLÖJT!
Det känns verkligen som att helgen bara flugit iväg. Men jag klagar inte. Det gör ju bara att det inte dröjer länge tills det blir ännu en musikfylld dag på G, vilket man inte säger nej till!
Den här veckan ska jag, tro det eller ej, börja CYKLA till skolan. Jepp. De där 7 kilometerna på världens tråkigaste cykelväg kommer få bli min vardag från och med, säg, onsdag/torsdag eller så.
Nu ska jag bara bli lite ambitiös och ta fram cykeln och tvätta den, och fylla däcken med luft, och allt som hör till.
MMH, DET ÄR SÅ VÅRIGT, blir alldeles lycklig i hela kroppen! Att börja cykla är ju vårx100 ungefär!

En ännu vårigare sak är att vi (förhoppningsvis) börjar träna på Orkanvallen på tisdag!
OCH JA, NU KAN JAG TRÄNA IGEN!!
Har missat ungefär 3 veckor på grund av det där nedra viruset. Och dels på grund av en hel del läxor då..
Men det känns väldigt skönt att kunna köra igång igen, nu när jag kan börja träna till 100 %.
Att jag sedan kommer stanna i Skövde till hösten - jag kommer INTE flytta till Vänersborg, lika bra att få det sagt - ja, det gör ju allt så mycket lättare.

Nu ska jag fortsätta ha det roligt åt GIMP (världens bästa amatör-bildredigerings-program för er utan Photoshop!!).

                                                                    Hihi hittar nya apps hela tiden! :D


Postat av: louise

Vad kul att du stannar kvar i skövde ändå! :)

2011-04-04 @ 20:33:21
URL: http://louiseochsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback