ARTISTIC PHOTO

2011-04-17 . 15:16:23
funderingar // Kommentarer 0


hejhallå på er!

Åh, måste bara få säga vilket UNDERBART VÄDER! (med risk för att låta som en klassisk pensionär.) Det är vid sådana här tillfällen då jag helt enkelt måste gå ut och fota lite!
Sen om det blir bra bilder eller inte vet jag inte riktigt, men kul är det ändå!

Idag väntar väl inget speciellt, vaknade vid 1-2tiden (USCH vilken sjusovare!!), är så galet trött efter alla dessa veckor med Let Me Entertain You - så jag skyller på det! Det enda jag har hunnit göra är som sagt varit ute och fotat lite i solen (16 grader i skuggan!!) och bara njutit!

Kanske åker vi in och äter lite på stan, det få vi väl se - håller tummarna för det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback