onödigaste dagen?

2014-09-18 . 21:53:27
allmänt // Kommentarer 0


tjaba. Såhär ser en Sanna ut när hon har tränat sönder sig. Fin, eller hur? Tomatröd och allt. Att jag tränade ordentligt, det var nog egentligen det vettigaste som hänt idag. Vaknade vid två pga somnade SENT. Ingen mat i kylen = macka som lunch/middag. Sedan träna, vilket var nice. Eller ja, förutom det faktum att jag senare upptäckte att ett av hjulen på min cykel blivit sönderskurna. UNDERBART. Fick bara ta och halvsovandes vandra hemåt med cykelstyret i ena handen och sedan två stora matkassar i den andra. Så nu sitter jag här och ska fullständigt frossa i mig spaghetti och köttfärssås! Ingen bra dag precis.Men utsikten hem var ju rätt fin - om nu bara min  mobil var kapabel till att fånga verkligheten i normalt antal pixlar. :)
sjukt trött som sagt, och nu ska jag äta och sträcktitta på en ny fullständigt UNDERBAR serie - the Blacklist. SÅ BRA. perfekt för mig idag - det behövs lite utpressningar och makabra mord för att få mig på bra humör igen tror jag :)))))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback