gåochläggdignusanna

2014-09-02 . 00:37:41
funderingar // Kommentarer 0


nu upptäckte jag att jag har en glugg mellan tänderna. Jag har haft tandställning i hur många år som helst, och när jag väl tar bort det sista upptäcker man att man har en nedra liten glugg mellan tänderna. Jag är trött och ofokuserad som tusan nu (märks det?) och vet inte alls vad jag ska göra. Sitter och skriver med pekfingrarna, det säger väl något.Gick och sminkade mig innan. Jag har officiellt gått och nått botten på uttråkighetsskalan. Jag går och SMINKAR mig på natten när jag borde gå och sova. Aka överskottsenergi. Nu måste jag helt enkelt titta på en film för att bli trött.
men gillar faktiskt gluggen lite. Antar att det bara är jag som någonsin kommer tänka på det dessutom. 
Tjena, vilket intressant inlägg. Förlåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback