fantastiskt

2014-09-06 . 20:23:00
vardag // Kommentarer 0


jaha. här har jag släpat med mig kameran över hela västerås och tagit bilder på underbar sol och slottsgångar och SÅ HAR MINNESKORTET GÅTT SÖNDER. Det funkar i kameran, men inte när jag ska föra över till datorn. Just typiskt. Hittade dessutom tre stycken gamla minneskort som jag kanske skulle ha använt istället, men så långt tänkte jag inte. För ja, jag visste att det var sönder "men så illa är det nog inte".... Självklart inte. Det fanns iallafall några rätt gamla bilder från några år sedan på molly på ett av de andra minneskorten, ni får nöja er med dom så länge! Ska försöka fixa en usbsladd till kameran så jag kan föra över de fina bilderna från idag åtminstone.
Men nu måste jag äta mat så jag blir gladare!
superintressant inlägg, eller hur? Men saknar henne lite, märks det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback