det är FÖR tidigt

2014-09-05 . 08:35:28
vardag // Kommentarer 0


 
Morr'n! Sitter med kaffet i handen och äter lite morötter och är SJUKT förvånad över att jag ens är vid medvetande vid den här tiden. Vet inte när jag senast gick upp vid 7. OKEJ, jag gick up kvart i åtta. Men jag vaknade sju. Och dessutom har jag gjort en jättestor frukost (som jag aldrig äter, så dum i huvudet som jag är) och har DESSUTOM en halvtimme kvar tills jag behöver cykla. Jag vet, är förvånad själv! Nu ska jag bara fixa lite grejer och sen åka till skolan, jag har verkligen ingen aning om vad som händer ikväll. Först info och sen någon sorts studentjippo med kammarmusikerna. KUL, är rätt nervös!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback