jag har fått jobb!

2014-10-20 . 22:06:05
allmänt // Kommentarer 0


JAG HAR FÅTT JOBB! Jupp. Det är dels därför jag inte har skrivit här på länge (och lite personliga saker), men nu är jag tillbaks! Vart i Stockholm hela dagen pga utbildning hos RÖDA KORSET. Yes. Jag har blivit värvare! Det känns super verkligen, det kommer bli himla roligt. Är lite nervös bara - hela den här retorikgrejen är ju lite ovan för mig... men det är säkert något som jag kommer ha nytta av, och dessutom lära känna mig själv genom. Det enda minuset är att jag kommer vara hemma på min 20årsdag utan någon här, men så får det ju va. Det är ett så bra jobb, så jag ångrar ingenting! Nu ska jag fortsätta plugga lite konfliktproblem tills imorgon - utbildningen fortsätter och vi ska testvärva människor på stan. Läskigt! Håller tummarna för att jag inte kommer dö.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback