22a oktober

2014-10-23 . 00:15:20
vardag // Kommentarer 0


det här är en rätt bra skildring av mitt humör just nu. Trött, seg, hunrig. Har bara ätit en macka och en morotskaka på hela dagen (försov mig såklart imorse så fick glömma matlåda..). Men förutom just det så har det varit himla häftigt iallafall. Sjukt hur mycket man kan utvecklas som person på bara en dag egentligen. Tror det här blir ett himla bra jobb alltså. Imorrn ska jag förhoppningsvis öva på skolan, men flöjten är paj vilket gör rätt rejält ont i hjärtat. Får se hur det blir med det.. SKa jobba lite mer, och sen på fredag kommer mamma och pappa hit, längat ihjäl mig! Firar födelsedagen lite tidigare iår, det ska bli himla nice. Skönt att inte sitta hemma ensam längre då åtminstone!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback