NY PLATTFORM!

2014-03-06 . 22:33:00
allmänt // Kommentarer 0



tjaba. Jag har funderat fram och tillbaka här hemma och till slut skapat en ny blogg på en annan plattform än kassa blogg.se!

Jag tänker ha kvar den här bloggen - men fortsätter att använda den som en personlig dagbok. Det är rätt skönt att kunna separera allting, och det har kännts så himla dumt att helt plötsligt skriva allmänt om vardagen för att sedan hastigt byta och bli superallvarlig. Men iallafall.
 
Från och med nu bloggar jag om min vardag och musik och fandoms och serier och sådana saker på  --> nattstad.se/sannafeliciaa . 
(mitt vanliga namn var upptaget så fick ha det otroligt kreativa sannafelicaa istället.)

På DEN HÄR bloggen kommer jag fortsätta med att skriva om Lovisa och hur all sjukdom har påverkat mig. Kan vara skönt att dela upp det som sagt. Detvaralltföridaghejdå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback