jag lever, jag lovar

2014-12-10 . 18:02:22
vardag // Kommentarer 0


hallåhallå! JAG LEVER, JAG MÅR BRA. Så, då har jag sagt det. Det är några som undrat varför jag inte skrivit på länge(!) och vill ha ett svar NU. Och allvarligt? Jag vet inte varför jag inte har skrivit på så länge. Jag har ingen förklaring alls. Det enda jag kan skylla på är att jag har haft så många roliga grejer hela tiden som har gjort att skrivandet fått läggas åt sidan för en stund, och det har varit så skönt faktiskt. För bara ett år sedan så skrev jag väldigt ofta, och då endast när jag mådde rätt dåligt. Det var mitt sätt att kunna förklara, att bara få ut allting. Sen jag flyttade hit till Västerås har jag mått dåligt EN gång. Resten har bara varit roliga saker. Och det känns så ovant, som att jag bara väntar på att det snart ska gå snett. Men det gör ju aldrig det! Jag går på en fantastisk utbildning, i ett SLOTT, bor i en fantastisk stad och har fått så otroligt underbara vänner som jag kan prata om allt med. Det känns som att det var väldigt länge sen då jag hade allt av det där. 
Så jag behövde ta paus från bloggen en stund. Det kändes som att jag var "tvungen" att skriva om allt jobbigt här ett tag, och då blev det bara konstigt när jag inte hade någonting jobbigt att skriva om över huvud taget. Kändes som att jag skulle bli en såndär tråkig DAGENS OUTFIT-bloggare ett tag om jag skulle tvinga mig själv att skriva när jag inte ville, och jag lovar - det kommer inte hända. Då var det bättre att bara ligga lågt ett tag och faktiskt vänja mig vid att livet bara är allmänt bra nu. 
 
Känns lite sjukt att det är julafton om exakt två veckor förresten. GALET. Vart tog tiden vägen egentligen? Var det inte studenten igår liksom? Börjar väääääldigt långsamt vänja mig vid hela det här nuärduhögskolestudentochskataansvar-livet. Typ som att man inte får säga att man ska ha PROV, utan snarare TENTA. Vilket jag förresten ska ha imorgon i musikteori. Och nästa vecka tenta i musikhistoria. Tjoho. Men sen är det ju julfest och sen ska jag ju åka till Skövde, så det är väl helt okej ändå.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback