vanstjej

2014-08-20 . 22:20:00
allmänt // Kommentarer 0


spelningen gick hur bra som helst! tycker jag iallafall. det som var allra bäst var att få spela med mamma - och det visade sig bli en konsert för bara henne och mig. alltså, det var ingen "riktig" gudstjänst, bara musik hela tiden, och inte heller var det någon kör där som vi trodde - bara hon och jag! det var så häftigt att spela, akustiken i Häggums kyrka är nog den bästa jag vet. Är så nöjd! hade på mig mina nya Vans också (I know right? conversetjejen med vans på fötterna, what?!) och jag är störtkär i dom. trodde typ att de skulle vara lite som converse i känslan, och var ändå skeptisk, men de har bevisat helt fel! De är så mycket skönare (och snyggare) och helt enkelt bäst i världen. imorrn är det lunch på stan, möte med mamma för ett träningsprogram, och sen bara packa, packa, packa. är så taggad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback