highway to hell

2012-04-25 . 14:48:59
instagram // Kommentarer 0


Imorse var jag hurtig! Jag vaknade, tittade ut, såg solen, och bestämde mig för att cykla till skolan! Gick upp vid runt 7-8 och började trampa, och när jag väl var framme vid V-hojd (som faktiskt tar ett tag, ca 7 km till skolan härifrån) var första lektionen INSTÄLLD!
Detta innebar att jag började vid 12:25 med ljudteknik. Och vad händer? Självklart är den också inställd. Gick då till matten, aningens butter, där vi märkte att det inte kom någon vikarie, som det SKULLE ha gjort, fick jag nog. Trampade helt enkelt hemåt igen.
Dessutom började det regna när jag väl börjat cykla.............
JAG AVSKYR DEN HÄR FRUKTANSVÄRT ONÖDIGA DAGEN! Jag kunde ju varit hemma och varit ledig istället. Nu är jag sur. Hejdå.

Calle Kristiansson – Highway To Hell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback